  • Data: 2003-01-20 17:34:01
    Temat: Re: TFI - bezpieczenstwo depozytow?
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co sie dzieje w wypadku upalosci TFI?

    upadek TFI (jako podmiotu prawnego) nie pociąga za sobą upadłości funduszu
    (jako masy majątkowej) i po to właśnie jest bank depozytariusz, który m.in.
    dba właśnie o bezpieczeństwo kapitału

    >np. jednostka warta 100 zl dochodzi do wartosci np. 0,02 zl ?

    na coś takiego to nawet w filmach fantasy nie wpadli - ale teoretycznie
    możliwe -:)

    > Aaa - jeszcze jedna kwestia - czy sa dostepne gdzies
    > _dokladne_ inoformacje o biezacym zestawieniu portfela
    > danego funduszu? Np. akcje jakich spolek albo ilu-letnie
    > obligacje o jakim oprocentowaniu

    sprawozdania kwartalne - ja to bym chciał aby tak dzwonił do mnie
    zarządzający i mówił co dziś kupi a co sprzeda ... oj .. byłbym bogaty ....

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl