  • Data: 2003-01-25 18:22:55
    Temat: Re: Strata BRE Banku a mBank
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jeszcze raz : bank ma przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo ulokowanych
    > środków
    > oprocentowanie jest istotne ale bezpieczeństwo wielokrotnie ważniejsze

    no i właśnie z tego powodu wysyłam Cię np. do Pekao SA. Niewypłacalność
    takiego giganta co robi kokosy na ludzkiej głupocie (0,5% depozyt wobec
    około 19,25% na kredycie) - bez obrazy klienci tegoż banku, sam jeszcze nim
    jestem - zapewni Ci tego co szukasz - bezpieczeństwo i wypłacalność banku.

    Ktoś tu pisał o zysku Pekao 1,4 mld planu i zarobku 900 mln - to i tak jest
    cała fura kasy, a że włoski właściciel ma wybujane fantazje to już inna
    bajka

    a tak żartując to jak chcesz mieć totalne bezpieczeństwo to kasę do wora i
    wynajem skrytki bankowej - ani nie ubędzie ani nie przybędzie -:) a i BGF
    nic to nie namiesza

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl