  • Data: 2003-01-25 17:41:08
    Temat: Re: Strata BRE Banku a mBank
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MAX" <max_kr{w_y_t_n_i_j__t_o)@poczta.onet.pl> writes:

    > Weź pod uwagę, że z tego co mi wiadomo, to mBank jako taki nie ma osobowości
    > prawnej. Tak więc jak upadnie BRE Bank, to poleci mBank. Co prawda jego
    > depozyty są gwarantowane przez BFG, ale 100% otrzymasz tylko w przypadku
    > wkładu do 1000 EUR. Powyżej 1000 a do 22 500 EUR dostaniesz już tylko 90% i
    > to bez odsetek.

    Jednak z odsetkami - naliczonymi przez bank do momentu zaprzestania jego
    dzialania, a nastepnie ustawowymi.

    Z tym, ze ze wzgledu na ten brak osobowosci prawnej nie bardzo rozumiem
    jak mialaby wygladac owa "sprzedaz mniejszosciowych udzialow" w mBanku.

    Swoja droga, jak to zostalo zrobione z PKOBP i Inteligo? Domyslam sie,
    ze PKOBP przejelo od BGBPL zobowiazania z tym zwiazane (na podobnej
    zasadzie jak ubezpieczalnia), ale co dostali klienci?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator