    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Skuteczne argumenty...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 14 Apr 2022 12:48:41 +0200

    On Thu, 14 Apr 2022 12:38:13 +0200, Olin wrote:

    > Jak czytam, nie odbyło się bez podstepu godnego Zagłoby:
    >
    > "Ukraińcy, atakując w środę ,,Moskwę", mieli posłużyć się fortelem. By
    > oszukać radary krążownika, wypuścili najpierw drona Bayraktar, który skupił
    > uwagę jego obrony przeciwlotniczej. Następnie posłali dwa pociski Neptun,
    > które trafiły krążownik i natychmiast wywołały ogromne zniszczenia."
    >
    > https://wyborcza.pl/7,75399,28337574,potezny-cios-dl
    a-floty-rosyjskiej-ukraincy-unieszkodliwili.html

    Cos podobnego uslyszalem, ale nie bardzo chce mi sie wierzyc.
    Radary moga tylko jeden cel sledzic?
    Alarm bojowy plot ułatwia atak rakietowy?

    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wojna-z-rosja/ne
    ws-nieoficjalnie-do-ataku-na-rosyjski-krazownik-mosk
    wa-uzyto-ta,nId,5959937
    "Źródła ukraińskich mediów z resortów siłowych podają, że najpierw w
    stronę rosyjskiego okrętu poleciał bezzałogowiec Bayraktar. Miał
    uderzyć w system radarowy krążownika i - jak to ujęto - oślepić jego
    systemy obronne."

    Brzmi sensowniej tylko - mial jakis system zakłócania,
    czy ostrzelał anteny?
    Aby ostrzelac musial chyba wejsc w zasięg obrony plot,
    A Rosjanie by chyba nie zwlekali ze strzelaniem do drona ?

    J.