    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sankcje
    Date: Sun, 27 Feb 2022 15:30:14 +0100

    W dniu 25 lut 2022 o 00:15, Animka pisze:

    > Podobno u nas będzie skażenie promieniotworze.
    > Poacy nie będą mieli co jeść,

    Mnie interesuje picie -- mleka i soków...

    > pusto w sklepach. Będzie bieda

    Od dawna jestem biedny.

    > i głód.

    Kiedyś już głodowałem.

    > Pewnie "żarcie"

    Tylko żarcie? -- bez picia?

    > będą wysyłać na Ukrainę i nic nie zostanie da Polaków.

    Gdy kupowałem soki w piątek, WWPutin II Okrutnik pił szampana jako
    zwycięzca, podczas gdy źle skoordynowana i źle przygotowana akcja
    dała mu już wówczas przegraną, o której jeszcze nie wiedział:

    - rakietowy atak nie sparaliżował obrońców
    (płonie ropa i gaz, ale ataki były niemal chaotyczne, jakby
    ukierunkowane nie na paraliż paraamerykańskiej armii, lecz
    na terroryzowanie cywilnej ludności, rzekomo prorosyjskiej)

    - lądowy atak uruchomiono za wcześnie, bez panowania w powietrzu
    (czas naglił -- budzi się oburzenie świata i niechęć najeźdźców,
    którym każdego dnia walki ubywa trochę ludzi)

    - wodna autostrada Białoruś-Kijów okazała się śmiertelną pułapką
    (Amerykanie przepuścili tam pierwszych komandosów, ale zatrzymali
    wsparcie, bez którego komandosi... jakby to określić?... pośmiertnie
    zwrócili się o pomoc do niesławnego Czerwonego Krzyża...)

    - Ukraińcy (delikatnie ujmując) niemile postrzegali rosyjską ,,pomoc''
    nawet na południu i wschodzie Ukrainy (nie dziwota -- nawet rosyjskie
    paszporty nie cieszyły się tam wielkim uznaniem... chyba co piąty
    upoważniony do takiego paszportu skorzystał z okazji...)

    - ogólnie cała akcja okazała się w jatką, dając wizerunkową klapę
    (nawet wtedy winni są najeźdźcy, gdy manewrujące pociski lub
    rakiety omyłkowo, wbrew intencjom najeźdźców, trafiają w budynki
    mieszkalne; kierowca jest winny spowodowania wypadku także wtedy,
    gdy zamierzał prowadzić bezwypadkowo, lecz wpadł w poślizg itp...)

    - rosyjskie wojska nie potrafiły (i nie potrafią) zająć miast
    (podchodzą, omijają, okrążają, zajmują, po czym są krojone,
    wybijane i wypychane)

    Amerykanie dobrze przygotowali Ukraińców i dobrze walczą -- hipokryzja
    na froncie nie popłaca... WWPutin II Okrutnik dobrze przygotował swą
    gospodarkę -- zachodnie sankcje najwyraźniej mu dobrze służyły... Ale
    wojsko ma słabe w konfrontacji z amerykańskim...

    Dziś wiadomo, że Niemcy ponownie przychylają się do Amerykanów, choć
    do niedawna uważali, iż Ukrainę trzeba (lub choćby można) oddać Rosji
    w podarunku, jak hodowca węża daje królika swemu podopiecznemu...

    -=-

    Na razie Animko bomba jądrowa nie spowoduje promieniotwórczego skażenia
    świata -- będzie nią odłączenie Rosji od SWIFT, co ma obniżyć PKB Rosji
    o całe ;) 5%... Na tę ewentualność Rosjanie przygotowali się po aneksji
    Krymu...

    --