  • Data: 2009-03-04 12:25:53
    Temat: Re: SP&500 ma juz 6 z przodu!!!!
    Od: "Pester" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pafcik"

    > jego cieszy że każdy spadek przybliża wytęsknione przez niego przemiany
    > cywilizacyjne, że ludzie przestaną być materialistami, zaczną się
    > koncentować na swoim rozwoju duchowym

    Dokladnie!

    > takie średniowieczne "memento mori", po co sie szarpać na nowy samochód,
    > nowy dom, nową plazmę, pomyśl raczej o nieuchronności tego nie
    > nieuniknione itd itd itd

    Dokladnie!

    > w sumie gdyby ludzie tak zawsze myśleli to byśmy dalej w jaskiniach się
    > chowali przed wilkami, bo po co sie rozwijać skoro i tak koniec zawsze
    > taki sam

    Niezupelnie. Rozwoj ma swoje CYKLE. Teraz skonczyl sie rozwoj w kierunku
    posiadania dobr materialnych.
    Nastepuje wlasnie nawrot Sredniowiecza, ale innego o tego, ktore bylo.
    Gdzies od XXVI lub XVII wieku znow zacznie sie rozwoj, ale nie bedzie chyba
    dotyczyl juz dobr materialnych, raczej duchowych.
    Gwaltowny rozwoj nastapi pod koniec XXX wieku, bo to sa cykle 1000-letnie.
    Tak wiec SPOKO, przyszedl czas upragnionego odpoczynku.
    Kolo zamachowe zegara historii zaczelo sie krecic wolniej, a bedzie sie
    krecic jeszce wolniej, az ustanie zupelnie.
    I tak musi byc. Nie ma innego wyjscia.

    > więc ja tylko mu przypominam, że takie przejście z aktualnego systemu
    > (który jest mocno niedoskonały) do jego wymarzonego to nie jest taki
    > drobny pryszcz, to jest wielka przemiana dotycząca paru miliardów ludzi na
    > tym łez padole

    To nie bedzie trwac sekunde ale cale dziesieciolecia wiec SPOKO.

    > i takie rzeczy nie dzieją sie bezboleśnie, są bolesne jak diabli

    Jesli ktos nie ganial za zbytkami, nie kupowal akcji, nie chcial sie szybko
    dorobic psim swedem, tego nie bedzie bolalo nic. On juz zyje w takim
    swiecie.

    Pester