  • Data: 2009-03-04 11:32:49
    Temat: Re: SP&500 ma juz 6 z przodu!!!!
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiec spadek indeksu do poziomu 500 to - wedlug Ciebie - jakas wielka
    > tragedia, zaloba narodowa i nie powinno sie o tym na glos mowic ?

    weź troche rusz mózgownicą, przecież pester pojawiający się przy każdych
    spadkach i znikający gdy indeksy rosną, jemu nie chodzi o to czy jakiś
    indeks spadnie o 100 czy 200 ście

    jego cieszy że każdy spadek przybliża wytęsknione przez niego przemiany
    cywilizacyjne, że ludzie przestaną być materialistami, zaczną się
    koncentować na swoim rozwoju duchowym

    takie średniowieczne "memento mori", po co sie szarpać na nowy samochód,
    nowy dom, nową plazmę, pomyśl raczej o nieuchronności tego nie nieuniknione
    itd itd itd

    w sumie gdyby ludzie tak zawsze myśleli to byśmy dalej w jaskiniach się
    chowali przed wilkami, bo po co sie rozwijać skoro i tak koniec zawsze taki
    sam

    więc ja tylko mu przypominam, że takie przejście z aktualnego systemu (który
    jest mocno niedoskonały) do jego wymarzonego to nie jest taki drobny
    pryszcz, to jest wielka przemiana dotycząca paru miliardów ludzi na tym łez
    padole

    i takie rzeczy nie dzieją sie bezboleśnie, są bolesne jak diabli