  • Data: 2004-06-08 19:48:59
    Temat: Re: SEB 4 - dziwny fundusz [nieco OT]
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w SEB 1 trochę pieniędzy... mam popaść w histerie i je stamtąd wycofać?

    Nie. absolutnie nie :-) To moze ja zareagowalm troche histerycznie (ale
    czlowiek inaczej reaguje patrzac od strony "bebechow"...

    Pisalem zreszta wylacznie o SEB2, nie kojarze teraz nawet dokladnie, jak
    inwestuje SEB1, ale profesjonalistow maja na pewno (vide wspomniany kolega ;-).
    No i - jak zauywazyl Amra - wszystko jest jednak kontrolowane.

    Co najwyzej, jest nieco inne niz sobie czlowiek wyobraza - np. jakby zamiast w
    Skarbiec "Kasa" zainwestowal w "Gotowkowy" (i nie jest to absolutnie krypto-
    reklama Skarbca, dla jasnosci :) Najwazniejsze, ze nie jest tez calkiem
    porownywalne (jesli chodzi o performance) z innymi funduszami. I tyle.

    Spij spokojnie ;-)

    Ad