    From: DanW <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: S.C./Bank/scoring
    Date: Wed, 03 Feb 2010 19:10:24 +0100

    W dniu 2010-02-02 10:51, ntx pisze:
    > Witam,
    > Taki przypadek:
    > jest sobie społka cywilna z 2 wspolnikami. Spolka ma 2 konta w pewnym znanym
    > banku. Spolka powstala 1 stycznia 2009 i wygenerowala za ten rok 70tys PLN
    > (handel).
    > 6 miesiecy temu na jednym za rachunków została pobrana oplata za prowadzenie
    > konta i zrobilo sie: -25zl na koncie, przy czym na 2 koncie jest caly czas
    > zachowany odpowiedni poziom srodkow w wysokosci okolo 30-70tys PLN.
    >
    > Czy zaleglosc na 1 z kont moze miec duzy wplyw na przyznany scoring dla
> [...]
    Na scoring wpływa wiele rzeczy i nie ma to nic wspólnego z
    nieterminowymi spłatami KK. Scoring ustalany jest na podstawie
    dokumentów finansowych firmy i informacjach o włascicielach spółki
    (majątek, kredyty itd.) do weryfikacji BIK przechodzi się w następnym
    kroku i tu może być problem - jeśli opóźnienia nie były ponad 30 dni to
    wystarczy zaświadczenie z banku w którym powstało, że zostało spłacone i
    obecnie nie występują zaległości. Co do zaległości na rachunku to brane
    są ostatnie 6 m-cy. Jeśli zdażyła by się sytuacja, że przez to odmówią
    kredytu to najlepiej zmienić bank :) Spółka działająca 12 m-cy na rynku
    bez problemu otrzyma kredyt obrotowy. Pozdrawiam Dan.