  • Data: 2008-04-12 13:22:07
    Temat: Re: Ryanair - dziwne rozliczanie transakcji
    Od: "Sinus" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
    > A co niby bank na tym zyskal? Napisales, ze to merchant obciazyl w PLN. Wiec
    > raczej powinienes miec do niego pretensje i powiedziec, ze nigdy nie
    > skorzystasz z uslug Raynair.

    Jednak obstawiam że to sprawka banku, ponieważ Ryanair wszystkie inne karty
    obciąża w danej walucie a testowałem ok. 8 kart. Więc dziwne żeby akurat tę
    kartę tak dziwnie potraktował. Albo to coś u Visy, ciężko stwierdzić. Co nie
    zmienia faktu że już tą kartą płacić nie będę - bez znaczenia kogo to wina.

    Sinus