  • Data: 2008-04-14 09:11:26
    Temat: Re: Ryanair - dziwne rozliczanie transakcji
    Od: "Sinus" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):
    > Ja to juĹź jakiĹ&#65533; czas temu zaobserwowaĹ&#65533;em, tutaj jest dowĂłd:
    > http://xbartx.wordpress.com/2007/06/27/tanie-linie-l
    otnicze-ryanair/

    > i na pewno nie byĹ&#65533;a to karta ING a na pewno ktĂłraĹ&#65533; z tej pary
    (mbank kk
    > lub allekarta BZWBK) - jak bÄ&#65533;dÄ&#65533; miaĹ&#65533; chwilÄ&#65533; to
    poszukam gdzieĹ&#65533; w
    > historycznych wyciÄ&#65533;gach.

    To już chyba wiem o co w tym wszystkim chodzi. Przejrzałem wyciągi z KK Citi
    którą raz kiedyś płaciłem w Ryanair i również się okazało że obciążyli czysto
    w PLN, żadnego śladu po EUR mimo że w tej walucie autoryzowałem transakcję.
    Kurs oczywiście nawet bardziej złodziejski od Citkowego.

    Wniosek: Ryanair sam przelicza na PLN transakcje dla KART KREDYTOWYCH. Jeśli
    chodzi o DEBETÓWKI to nie dość że oszczędzamy na tej prowizji to obciążenie
    przychodzi w walucie oryginalnej i przelicza nasz bank.

    Sinus