  • Data: 2008-04-12 10:03:43
    Temat: Re: Ryanair - dziwne rozliczanie transakcji
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ftq0f4$qst$1@inews.gazeta.pl...

    > Dziwny jest fakt że karty mBanku i Inteligo w tym samym dniu i później
    > normalnie rozliczają transakcję w Ryanairze w walucie obcej, przeliczają
    > wg
    > swojego kursu i wszystko gra. Raczej nie chce mi się wierzyć że akurat dla
    > tej
    > karty Ryanair zrobił wyjątek, więc śmierdzi mi to dziwnymi zasadami w ING.

    Ja potwierdzam, że Ryanair przysyła obciążenie dla kart ING w PLN po wysoce
    spekulacyjnym kursie.

    Nie wiem skąd to wynika, WizzAir, LOT, SkyEurope, Swiss, AirFrance,
    Norwegian obciążają w wybranej walucie płatności, więc to raczej nie jakaś
    unikalna cecha karty ING.

    W ogóle nie wiedziałem, że Ryan może obciążyć w walucie płatności, bo zawsze
    płaciłem u nich polskim INGiem albo zagranicznymi kartami w EUR (wtedy
    obciążenie przychodziło w EUR).

    W każdym razie sprawa jest warta bliższego przyjrzenia się, choć nie wygląda
    na to aby w jakiś sposób było to zależne od użytkownika. Raczej po prostu
    należy unikac płacenia ING'iem w Ryanair, co niniejszym uczynię.

    marekz