    From: TrzyLinie <t...@k...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Rewolwer u fajanasiarzy - kolejna ściema?
    Date: Wed, 06 Feb 2013 06:41:50 +0100

    W dniu 2013-02-05 19:53, Andrzej Kubiak napisał(a):
    > Eee tam. Getin będzie mnie w marcu przeklinał bardziej, niż
    > SamWieszKtóryBank :)

    Czy Armagedon, który wywołasz, objawi się przed 5 marca? Bo 5 marca
    kończy mi się kilka lokat, a wolałbym nie mieć w Klonach żadnych
    pieniędzy, gdy Klony będą się trząść w posadach z powodu Twoich Działań ;)

    Kurcze, czytam grupę od roku, raz czy dwa opisałem jakąś sztuczkę,
    która pozwala uzyskać przewagę nad bankiem, kilka razy skorzystałem
    też ze sztuczek opisanych przez innych. Nie rozumiem ludzi, którzy
    zatajają takie sposoby uzyskiwania przewagi nad bankiem. Przecież
    to zwykły wyścig zbrojeń. Jak w każdym wyścigu zbrojeń jedna strona
    wymyśla sposób uzyskania przewagi, druga wymyśla "broń" przed tym sposobem,
    potem zamieniają się rolami, albo ciągle wymyślają nowe bronie i nowe
    sposoby obrony przed broniami przeciwnika. To nie ma końca, a pbb
    może być bronią klientów banków i nie jest istotne, że banki czytają.
    Otwartość vs. zamkniętość. Moim zdaniem otwartość pomogłaby eliminować
    "szulerskie" banki.

    --
    TrzyLinie