eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów › Re: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz długów
    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Re: CITI- A CZEMU NIE- niezły bank jak ktoś ma w nim coś oprócz
    długów
    Date: 9 Dec 2002 08:34:39 +0100

    On Mon, Dec 09, 2002 at 02:09:55AM +0100, Krzysztof Halasa wrote:

    >Ale w kazdym praktycznym jest.

    W koncu karta jest po to aby jej uzywac.

    >Nie przypominam sobie miesiaca, w ktorym nie uzylbym karty przynajmniej
    >z 10 razy.

    Coz za kretynskie argumentowanie - jak nie uzyje karty to nie bede
    mial oplat za ubezpieczenie. Wiec sie pytam - to po co mi karta?

    Jak procentowo co do wartosci rozkladaja sie zakupy gdzie taka
    promocja obowiazuje do takich gdzie nie obowiazuje?

    >Nie jestem co prawda klientem salonow jubilerskich, ale kilka razy
    >korzystalem z takich znizek placac inna karta.
    >Moja argumentacja byla prosta - "jesli wasza marza jest taka, ze mozecie
    >dac 10% upustu dla osoby placacej karta np. Citi, to stac was na taki sam
    >upust dla mnie".

    No chyba ze upust oznacza np. ze citi placi sklepowi przynajmniej
    czesc tej ceny, co moze oznaczac ze ten upust nie jest dawany przez
    sklep.

    --

    --w