    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ranking kart płatniczych w rzepie
    Date: Thu, 17 Jul 2003 12:17:25 +0200

    > Ciekawe jak wygląda ocena kart innych banków bo jak dla mnie to ten ranking
    > należałoby poddać weryfikacji.

    MAsz racje. Np. wg
    http://www.rzeczpospolita.pl/teksty/pieniadze_030717
    /pieniadze_a_5-11.F.jpg

    Dla kart prestizowych:
    Visa Gold z mbanku ma 50,40 pkt za koszty wydania i uzytkowania, a Visa
    GOLD z Millennium tylko 3,73 (Prestige) lub 4,12 (Prestige GOLD).
    Koszty roczne to w obu bankach 250zl, zastrzezenie 0zl, transakcje
    bezgotowkowe bez prowizji,

    Roznice: duplikat w mille 10zl, w mbanku 0zl, przekroczenie limitu w mille
    40, a w mbanku 30 zl, ale za to awaryjne dostarczenie gotowki za granica w
    mille 120 zl, a w mbanku 175 USD, czyli teraz ok. 700zl, podobnie wydanie
    karty zastepczej za granica w mille 120zl, a w mbanku 250 USD (czyli. ok.
    1000zl).

    To tylko jeden przyklad :-)

    Pozdrawiam
    Radek