  • Data: 2002-11-21 10:15:39
    Temat: Re: Ranking Rzepy o kartach jest niewiarygodny
    Od: "Mariusz A. Jasinski" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie podoba mi się parę rzeczy w tym rankingu:

    Bardzo nisko ocenione bezpieczeństwo BZWBK: 59 pkt,
    Lukas: 67 pkt
    Citi: 92 pkt
    Multi: 95 pkt

    To jakaś pomyłka, przecież bezpieczeństwo BZWBK jet wyższe od Lukasa, a Citi
    wyższe do Multi. Natomiast koszty bezpieczeństwa jak rozumiem zawarte są w
    punktacji Opłat.

    Limit.
    Multi tylko 30 pkt,
    a Millennium 90 pkt.
    Z tego co mi wiadomo, to Multi ma niespotykną konfigurowalność limitów i 30 pkt
    to cokolwiek za mało.

    Ranking ma dziury, więc JEST NIEWIARYGODNY ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl