eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej › Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzc? rankingu KK Rzeczpospolitej
  • Data: 2002-11-22 19:49:55
    Temat: Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzc? rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Nov 2002 21:07:38 +0100, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Ja na kk citi czekalem 1,5 miesiaca ;-/
    No to moze musze sie tak jak najszybciej wybrac, w lutym dostane :)

    >Nie. Wniosek zlozylem 18 w_oddziale_;-P
    Heh ... chcialbym miec oddzial blizej niz 200 km od miejsca
    zamieszkania ...
    >Bzdura !
    Na jakiej podstawie tak twierdzisz ? Pracownik oddzialu poinformowal
    mnie podczac grzecznosciowej pogawedki ze wypelniali wnioski
    pracownikow "duzego" BRE seryjnie w dosc duzej ilosci ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com