eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej › Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej
  • Data: 2002-11-21 18:53:20
    Temat: Re: Karta Kredytowa MultiBanku - zwycięzcą rankingu KK Rzeczpospolitej
    Od: Dentarg <d...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Nov 2002 10:50:20 +0100, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:

    >http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_021121/pieniadze
    _a_1.html

    >"Wiesz, że zawsze będziesz w stanie spłacić całe zadłużenie zaciągnięte
    >kartą kredytową. Najlepsza dla ciebie będzie więc Visa Credit oferowana
    >przez MultiBank, która zwyciężyła w naszym rankingu. Nawet jeśli kiedyś nie
    >uregulujesz całego długu i będziesz musiał zapłacić odsetki, nie będą one
    >wygórowane. Visa Economic Millennium, która zajęła drugie miejsce, jest
    >idealna dla tych, którzy z góry zakładają spłacanie tylko części kredytu. Na
    >trzeciej pozycji znalazła się najbezpieczniejsza Visa Silver Citibanku."
    >

    >K. Kowalski

    Ciekawe na jakiej podstawie, taki ranking jest o kant d..y potluc,
    skoro opisywanych produktów nie ma jeszcze na rynku (ktos uzywa juz KK
    Multibanku ? Bo ja czekam i czekam na decysje, a cale zamieszanie trwa
    w moim przypadku juz ponad MIESIAC !!!).
    Moim zdaniem powinno sie oceniac produkty takze na podstawie tego jak
    dzialaja a nie tego co jest napisane w ulotkach i materialach
    reklamowych ...

    pzdr,
    Dentarg

    --