    From: "Wilczek" <w...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Raiffeisen] Dziwna propozycja
    Date: Mon, 26 Apr 2004 17:17:09 +0200

    > Hmmm znaczy sie VIPem jestem? hehehe (ale nie bankowym ;)

    Heh... albo zostales zakwalifikowany jako osoba bardzo opiniotworcza
    albo tez... jako frajer co pojdzie i za darmo ;-))

    Po prostu, kiedy trzeba zaprosic ludzi takich jak szefowie
    duzych przedsiebiorstw np. kancelarii prawniczych :-) to zadna
    z sensowych kwot nie bedzie warta ich czasu. Lepiej odwolac
    sie do "duzego znaczenia Panskiego zdania, opinii" czy
    "wyjatkowa wiedza, ktora przyczyni sie do rozwiazania problemu
    spolecznego" czy tam inne rzeczy (czesto nawet prawdziwe :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl