  • Data: 2004-04-25 05:01:02
    Temat: Re: [Raiffeisen] Dziwna propozycja
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Apr 2004 00:31:54 +0200,
    osoba podpisana: Beniowa <p...@...odpowiedz.in.public>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > Przedwczoraj zadzwonil do mnie pracownik Raiffeisen Bank Polska S. A. i
    > zaproponowal udzial w grupie dyskusyjnej, ale takiej - jak wynikalo z
    > rozmowy - w realu, w miejscu zorganizowanym przez bank. Udzial w takiej
    > dsykusji mial byc odplatny, a dyskusja miala dotyczyc oceny potwierdzen i
    > innych dokumentow przesylanych klientom przez bank. Wydalo mi sie to o tyle

    Do mnie tez dzwonili. Zgodziłem się, po czym się okazało, że i tak nic z
    tego bo mam tylko konto lokacyjne i KK, a potrzbne jest posiadanie Konta
    osobistego. Nie mogli sobie sami sprawdzić zaoszczędzieli mi na komórce?
    Inna sprawa, że jeśli dobrze zrozumiałem to chodziło o ocenę papierków
    (wyciagi, potwierdzenia) oraz trybu ich uzyskania przez bank. A ja
    chętniej bym zgłosił swoje uwagi do r-onlilne. Ale nie ma bardzo jak.

    A propozycja nie jest dziwna. Co jakiś czas banki robią takie rzeczy. Ja
    np. brałęm udział w dyskusji nad ePKO (i tu prezesi zrobili po swojemu)
    oraz mBanku (ale nawet nie pamiętam o co chodziło)

    KJ

    --
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal