eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro? › Re: Rachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro?
  • Data: 2004-06-08 14:15:56
    Temat: Re: Rachunek za TPSA: Co szybciej dojdzie: Wplata dzis na poczcie czy Przelew jutro?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, ze Inteligo nadal pozostaje "obce" dla PKO BP SA? Masz wiesci,
    > kiedy - owa sroga niedogodnosc - zaprzestanie byc udzialem w/w banku?

    Nie mam wieści - pewnie stanie się to jak całe PKO przesiądzie się na
    Altamirę. Mam natomiast różnorodne doświadczenia z wpłatami na Inteligo w
    placówkach PKO BP. Czasem mimo dokonywania wpłaty tak, że powinna spokojnie
    załapać się na sesję eliksiru i dotrzeć tego samego dnia docierała na konto
    następnego dnia. Raz z niewiadomych przyczyn trwało to 2 dni (wpłata
    wieczorem 1 dnia-na koncie 3 dnia po 11.30).

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn