  • Data: 2004-12-14 21:25:16
    Temat: Re: Rachunek dla osoby niepelnoletniej
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cpl8en$sfc$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Jaki rachunek z kanalem inetowym, telefonicznym i plaska karta
    > polecalibyscie dla dziecka ?
    > Najwazniejsze to tanie wyplaty z bankomatu.
    > Wstepnie mysle o rachunku w multibanku, tyle, ze w poludniowej czesci
    Lodzi
    > nie uswiadczysz bankomatow bez prowizji.

    Jeśli masz, albo masz w planie założenie, albo masz zaufanych
    znajomych z Multikontem, to najkorzystniejsze może się okazać Multikonto
    młodzieżowe. Zwłaszcza przy dorosłym rachunku Multikonto My lub
    Aquarius. Jeśli masz zaufanych znajomych, którzy mają jeden z tych
    rachunkow (My lub Aquarius), to oni zostając pełnomocnikiem do
    młodziezowego również zwalniają młodzieżowe z opłaty za prowadzenie.
    Przy korzystaniu wyłącznie z kanałów automatycznych praktycznie nie ma
    opłat. VE bezpłatna. Pełnomocnicy posiadający jakieś Multikonto, również
    ten nie będący rodzicielem/opiekunem prawnym, mają wgląd i pełny dostęp
    do Multikont Młodzieżowych (ja mam w swoim serwisie transakcyjnym
    "tylko" 6 rachunków włącznie z walutowym, bo nie mam Oszczędnościowego
    :-). Szczegóły w regulaminach. Polecam, wypróbowałem - mam tak
    "podpiętych" dwóch synów swoich przyjaciół.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl