  • Data: 2005-01-26 13:09:57
    Temat: Re: Pytanie w sprawie banków i kredytów hipotecznych
    Od: "Grzegorz Stankowski" <g...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    kredytów mieszkaniowych. Była opisana w nim jakaś zalezność ekonomiczna mówiąca o
    tym że banki w czasie popytu na mieszkania i kredyty z czasem udzielając coraz
    więcej kredytów i obniżając kryteria dotyczące zdolności kredytowej kredytobiorców
    narazają się na rzyyko utraty płynności finansowej. Miało to jakiś związek ze
    spadkiem popytu na mieszkania i kredyty... w sumie to jest logiczne ale nie kumam
    koncówki i otoczkie tego zjawiska. Generalnie nie za bardzo kojarze o co w tym
    artykule chodziło. Była tam mowa nawet o upadkach banków...

    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1382&
    dok=1382.6.3.2.1.1.0.1.htm

    Dziękuję! Właśnie o to mi chodziło

    Pozdrawiam