  • Data: 2009-01-23 15:20:13
    Temat: Re: Pseudoanaliza USD - c.d.
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Drabak2 pisze:

    > Wiesz co ;) zdecyduj sie. Jesli rysujesz trendy to rysuj wszystkie. Jak
    > rysujesz minima to tez wszystkie. Tak to rysuja dzieci w przedszkolu.
    > Nie chodz o to by narysować coś co mi się wydaje. Tyle to można
    > powiedzieć bez rysowania (ja nie lubie trójkątów, ale mam strategię
    > start/stop). Sprobowac trzeba odczytac cos co nie jest oczywiste z wykresu.

    Przepraszam, że nie rysuję jak profesjonalista tylko jak dziecko w
    przedszkolu ;), ale właśnie tak nazwałem wątek, a skoro już tak
    marudzisz, to poproszę o profesjonalną analizę, by móc się czegoś nauczyć :D

    Ja tu nie narysowałem nic co mi się wydaje, jak dla mnie na wykresie są
    same fakty :)

    Zauważ, że ten trójkąt jak na razie pięknie działa (pokazałem go przed
    wybiciem w jednym z poprzednich moich wątków), wybił się, a teraz
    doszedł do książkowego zasięgu i dlatego jestem na niego taki uparty, a
    pytam co dalej z takiego trójkąta może wynikać, bo tego już nie wiem,
    poza możliwą wersją, że jest to szczyt...

    --
    Blog: http://blog.stalica.info