eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY! › Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
  • Data: 2016-04-08 10:58:17
    Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-04-08 o 08:08, Robert Tomasik pisze:
    > W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
    >> Witam,
    >> w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
    "zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
    >> Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
    itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
    Wielka Brytania.
    >> Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
    apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
    zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
    >> Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
    >> Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
    100zł).
    >>
    >> CO ROBIĆ?
    > 1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
    > 2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
    > tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
    > wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.
    >

    Coś mi to śmierdzi - zwłaszcza anulowanie rezerwacji po przyjeciu
    zaliczki a bez wyraźnej rezygnacji zamawiającego.
    Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
    zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1