eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY! › Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
  • Data: 2016-04-08 08:08:05
    Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
    > Witam,
    > w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
    "zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
    > Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
    itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
    Wielka Brytania.
    > Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
    apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
    zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
    > Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
    > Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
    100zł).
    >
    > CO ROBIĆ?
    1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
    2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
    tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
    wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1