eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelew wykonany, odbiorca nie dostałRe: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.
    icm.edu.pl!news.atman.pl!wsisiz.edu.pl!pm.waw.pl!defiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew wykonany, odbiorca nie dostał
    Date: 21 Mar 2003 03:39:53 +0100
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 15
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <b5ajg3$o4m$1@inews.gazeta.pl> <%W4ea.50916$8L1.581403@news.chello.at>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1048214393 9737 195.116.170.36 (21 Mar 2003 02:39:53 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Mar 2003 02:39:53 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:233007
    [ ukryj nagłówki ]

    "MARIUSZ" <m...@p...pl> writes:

    > jeżeli masz potwierdzenie dokonania przelewu to już ich problem ! jeżeli oni
    > go nie dostali i nie było zwrotu na twój rachunek i do twojego banku to
    > sklep składa reklamacje w swoim banku załączając twoje potwierdzenie
    > dokonania przelewu !

    Nic z tych rzeczy. Reklamacje moze wniesc tylko "zleceniodawca" przelewu.
    To, ze to tak czasem dziala jak opisales, to glownie to, ze widzac
    "potwierdzenie" sklep znajdzie to u siebie, a jesli to naprawde zadziala
    w banku, to tylko pracownicy, ktorzy nie trzymaja sie procedur, i np.
    bezprawnie ujawniaja tajemnice bankowe :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1