  • Data: 2002-02-14 21:19:42
    Temat: Re: Przelew walutowy miedzy dwoma bankami w Polsce
    Od: "Kamil Gawrylak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    normalnym jest, ze przelew leci przez tzw kraj waluty. w tym przypadku usa.
    do tego nie wiem o jaki tu bank chodzi. jezeli Handlowy, to od momentu
    przejecia go przez citka (z ktorym pekao jest strasznie pogryzione) rachunki
    w handlowym sa pozamykane. zadnych kontaktow z bankiem z "citi" w nazwie. co
    do kosztow, to dziwnym jest ze ci sciagneli tylko 13 zl. min prowizja od
    przekazu za granice jest 20 zl + 10 zl SWIFt. koszty drugiej strony tez ktos
    musi pokryc. banki to nie instytucje charytatywne.

    : Uwaga - wg mnie bank wysylajacy powinien zciagnac z ciebie 2% podatku
    : belkowego poniewaz forsa przekracza granice.
    : zrobili to w pekaosa? jak nie to musisz sam sie z podatku wywiazac :(((
    : *** blad ***
    co do belkowego, moim zdaniem kwalifikuje sie ten przekaz do obrotu
    biezacego, tzn zaplata za usluge lub towar i 2% nie podlega. chyba ze to byl
    przelew pomiedzy wlasnymi kontami. !<przelew z tytulu wyjazdu na Camp
    America.>!
    pozdrofka
    kg