  • Data: 2002-02-14 15:31:39
    Temat: Re: Przelew walutowy miedzy dwoma bankami w Polsce
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jim"

    > Nie, PKO SA podalo swoja prowizje - 13 zl, BPH podal swoja prowizje 4
    $... a
    > ile bedzie na prawde tego nie wiem... bo nikt mi na pismie nie dal ze
    > zaplace w sumie tyle i tyle. Boje sie ze prowizja wyjdzie z 10 % sumy bo
    > wyszlo tak jakbym za pomoca SWIFT placil gdzies zagranicznemy
    kontrahentowi.

    niestety przelewy SWIFTem leca przez banki zagraniczne, tez to trenowalem
    tylko ja zawsze deklarowalem calosc prowizji platna (w zlotowkach) z
    rachunku z ktorego przelew wychodzil i jakos nigdy w banku docelowym
    prowizji nie placilem.

    Uwaga - wg mnie bank wysylajacy powinien zciagnac z ciebie 2% podatku
    belkowego poniewaz forsa przekracza granice.
    zrobili to w pekaosa? jak nie to musisz sam sie z podatku wywiazac :(((
    *** blad ***