    From: "Robert" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew na konto TP SA
    Date: Tue, 10 Dec 2002 14:23:08 +0100

    In news:at4cal$89$1@news.tpi.pl, No Name wrote:

    > Ostatni nastąpiła zmiana numerów rachunków, która w mojej ocenie
    > zbliżona jest do tego, co oferują inne firmy, tzn. nr rachunku
    > jednoznacznie identyfikuje klienta. Czy tak jest nie wiem.

    Chyba tak jest, co nie zawsze jest dobre. Ostatnio ktos (według wyjasnien
    TPSA, nie wiem, jak bylo naprawde) placac za telefon wplacil mylac sie przy
    numerze konta i wyladowalo na moim rachunku telef. Wkrotce przyszedl
    polecony (za potwierdzeniem odbioru ... grrr) z "wezwaniem do zapłaty"
    napisanym w tonie, jakbym to ja ukradł te pieniądze, i podanym nieaktualnym
    już (!) numerem konta TPSA. W dodatku TPSA odmówiła korekty faktury!!!
    Pieniadze im przelalem z powrotem, ale to bylo bardzo nieeleganckie i
    chamskie z ich strony, taka forma wezwania + niepotrzebne koszty -
    wystarczyło zadzwonić za darmo do mnie.

    --
    Robert