    From: oVo <o...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew na konto TP SA
    Date: Tue, 26 Nov 2002 14:31:49 +0100
    Sender: o...@p...onet.pl@kolodziej.net.autocom.pl

    On Tue, 26 Nov 2002 14:08:28 +0100, "damian" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Chcialbym przelewem regulowac rachunki z TPSA ale konto bankowe: 10301553 -
    >06641201 wydaje mi sie "maloliczbowe". Czy jest mozliwy taki rachunek?
    >Nota bene probowalem dodzwonic sie do Biura Obslugi klienta, ale przez
    >godzine wital mnie glos jakby Loski (zeby rozsprzedawala sie na drobne by
    >dawac glos w Call Center? - jesli tak - to trace swoja szczenieca ufnosc w
    >tworzenie swojego wizerunku [mam na mysli oczywiscie Loske]) ;))
    >I oczywiscie przez godzine nikt nie odbieral... TPSA...

    Ja sie dodzwonilem na bezplatna infolinie o rachunkach. Przedstawil
    sie jakis mily pan. Mowie mu: "dostalem razem z ostatnim rachunkiem
    ulotke ze mozna placic przelewem na indywidualny rachunek. Czy to
    prawda i czy to ten numer rachunku co mam na fakturze?"

    Pan mowi: "Nic mi nie wiadomo na ten temat, prosze poczekac, zapytam
    kierowniczki".

    Po dluzszej przerwie: "Pani kierowniczka mowi ze nie slyszala o czyms
    takim. Jak pan zlozy w biurze obslugi klienta zlecenie to my bedziemy
    pobierac naleznosc z pana konta" A TERAZ NAJLEPSZE:

    "Ale jak Pan dostal taka ulotke to my je pewnie tez niedlugo
    dostaniemy i bedziemy wiedziec o co chodzi"

    TPSA Rulez!

    Pozdrawiam

    oVo