  • Data: 2003-04-03 15:45:28
    Temat: Re: Przelew Multibank -> Inteligo ... nie dziala
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A gdzie ja pisałem o spacjach ??
    > Hmm, może rzeczywiście powinieneś iśc na urlop?

    Kamilku, odpowiadałeś, że Accenture pisze systemy, które nie są dla ludzi. I
    nie chodziło mi o to, że to nie Accenture, ale że akurat nie masz tutaj
    racji - sposób podawania numeru NRB w Multi jest jak najbardziej dla ludzi
    :-)

    > Poza tym swego czasu mbank (nie wiem jak Multi) "kasował" spacje tylko w
    > rachunkach do mBanku a już do np Inteligo nie (sprawdzone!!) nie wiem
    > jak jest teraz, ale nie wyśmiewałbym tak od razu stwierdzenia "mbank nie
    > wycina spacji" - być moze ktoś MA lub MIAŁ takie doświadczenia

    W Multi nie było tego - po wprowadzeniu tego od razu działało dla wszystkich
    banków - poza tym spacje mogą być BYLE GDZIE i nawet po kilka z rzędu.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski