  • Data: 2003-04-03 09:06:28
    Temat: Re: Przelew Multibank -> Inteligo ... nie dziala
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > co

    > Oznacza, że się cieszysz - i co z tego :-)
    Mogę się też uśmiechać. :-P

    > Poza tym nie chodzi mi o Accenture tylko o spacje - mogą być dowolnie
    > wstawione.

    A gdzie ja pisałem o spacjach ??
    Hmm, może rzeczywiście powinieneś iśc na urlop?
    Poza tym swego czasu mbank (nie wiem jak Multi) "kasował" spacje tylko w
    rachunkach do mBanku a już do np Inteligo nie (sprawdzone!!) nie wiem
    jak jest teraz, ale nie wyśmiewałbym tak od razu stwierdzenia "mbank nie
    wycina spacji" - być moze ktoś MA lub MIAŁ takie doświadczenia

    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(