eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzedluzanie karty › Re: Przedluzanie karty
  • X-Received: by 2002:a9d:7315:: with SMTP id e21mr6370608otk.255.1579269413695; Fri,
    17 Jan 2020 05:56:53 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a9d:7315:: with SMTP id e21mr6370608otk.255.1579269413695; Fri,
    17 Jan 2020 05:56:53 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!g89no6248124qtd.0!news-out.google.com!w29ni1526qtc.0!nntp.google.co
    m!g89no6248122qtd.0!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 17 Jan 2020 05:56:53 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5e21b455$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5e219e9b$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5e21b455$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Przedluzanie karty
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 17 Jan 2020 13:56:53 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:649086
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 17 stycznia 2020 14:19:19 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:

    > >A po co żeś ten PIN zmieniał?
    >
    > Bo mi sie podobalo.

    To trza było pomyśleć, że to osobna operacja - a nie, jak w przypadku nowej karty,
    obowiązkowa - i że coś z tego jednak wynika.

    > >Zaś na serio - jak już żeś zmienił, to nowy trzeba było próbować do
    > >skutku, tak nawet 4 razy - wcześniejsze próby, nawet 3, mogą iść z
    > >PINu offline - a dopiero 4. pójdzie z PINu on-line, po komunikacji z
    > >bankiem - i wtedy nowy PIN też się zapisze w chipie i już będzie
    > >offline działał.
    >
    > A widzisz - cenna informacja, ale ... nowa karta, nigdy nie uzyta.
    > Bank wpisal stary pin w personalizacji przed wysylka ? Czemu nie, i
    > tak cos tam wpisuje ...

    Podobno dotychczasowy pin offline wpisują.

    > A taka nowa karta to nie chce sie skomunikowac z bankiem w celu ...
    > hm, trudnym do okreslenia, pikacza wlacza, ale czy cos jeszcze ?

    Chce albo nie chce - w zależności od tego, co bank jej kazał.
    Może np. chcieć najpierw mieć podany prawidłowy PIN offline - a dopiero po kilku
    nieudanych próbach nawiązuje komunikację z bankiem.

    > >A najlepiej, jak już się ma takie głupie pomysły, najpierw iść do
    > >bankomatu.
    >
    > Taki mialem zamiar, ale sklepik byl blizej :-)

    He, swoją drogą ciekawy powód do reklamacji - zadziałał przecież PIN, który wcześniej
    zmieniłeś na inny.
    Chyba że jednak wcześniej wyskoczyło jakieś ostrzeżenie.
    Ale można by tym mBąkowi d4 pozawracać ;>

    > Poza tym ... wystarczy, ze w bankomacie wsadze, wpisze pin (bo
    > bankomat żąda od razu), a potem zakonczę obsluge, czy musze cos
    > wyplacic ?

    Najlepiej jednak albo wypłacić albo zażądać sumy większej niż dostępne środki - wtedy
    komunikacja na pewno będzie - bo kto wie, kiedy bankomat sprawdza ten PIN -
    niezależnie od tego, że chce go od razu - chociaż kiedyś trafiłem na taki dziwaczny
    mały (wręcz wyglądający na "przenośny", o ile bankomat w ogóle może być przenośny)
    bankomat euronetu, który PINu chciał dopiero przed samą wypłatą - przestraszył mnie
    tym na tyle, że nie podałem ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 17.01.20 15:20 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1