  • 1. Data: 2002-08-19 13:55:23
    Temat: Re: Problem z bankiem
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin" <stern@im_Himmel.de> napisał w wiadomości

    > jeśli ktoś wyrwie Ci torebkę,
    > znajdzie w niej klucz od Twego domu,
    > otworzy nim drzwi
    > i wyniesie kilka cennych sprzętów,
    > to miała miejsce kradzież czy nie?
    >
    > bo jak widzę PeKaO SA twierdzi, że nie ;-)
    > pozdrawiam

    Dlaczego Pekao Sa mialby orzekac w sprawie kradziezy w moim mieszkaniu? Gdy
    skradziono mi karte nie bylo zadnych problemów z zastrzezeniem jej ani z
    pokrywaniem debetu powstalego w wyniku kradziezy

    HaNkA

  • 2. Data: 2002-08-19 14:11:22
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Dlaczego Pekao Sa mialby orzekac w sprawie kradziezy w moim mieszkaniu?

    to była taka figura retoryczna.

    teraz pytanie wprost:
    dlaczego PeKaO nie odpowiada za transakcje wykonane z użyciem PINu po
    zastrzeżeniu karty?

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-19 14:20:20
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > teraz pytanie wprost:
    > dlaczego PeKaO nie odpowiada za transakcje wykonane z użyciem PINu po
    > zastrzeżeniu karty?

    Poniewaz tak sobie napisali w regulaminie, na ktory zgodzily sie obie
    strony, wiec klient i bank.
    :-)

    Michal.

  • 4. Data: 2002-08-20 09:32:00
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Michal Kukula wrote:

    > Poniewaz tak sobie napisali w regulaminie, na ktory zgodzily sie obie
    > strony, wiec klient i bank.

    tyle, że
    regulamin nie został negocjowany przez klienta, tylko mu "narzucony"
    czytałem ciekawe wypowiedzi mądrych prawników, że "pozyczenie" od kogoś
    karty, poznanie jakoś am PINu i wybranie pieniędzy z bankomatu/zapłata w
    sklepie etc, na konto tego okradzionego, jest de facto okradaniem banku,
    a nie posiadacza karty. Ciekaw tylko jestem, czy ktoś już na tej
    podstawie dostał pieniądze od banku.

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa