eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiProblem po zmianie danych w mBanq :-( › Re: Problem po zmianie danych w mBanq :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bartoldzik" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Problem po zmianie danych w mBanq :-(
    Date: Thu, 9 Oct 2003 11:34:55 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <bm3a41$j39$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bm394o$ftn$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-1083.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1065692097 19561 217.30.134.67 (9 Oct 2003 09:34:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Oct 2003 09:34:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: bartoldzik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:263033
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    news:bm394o$ftn$1@news.telbank.pl...
    > Jakiś czas temu zmieniałem dowód osobisty (adres zameldowania).
    > Wysłałem formularz zmiany do mBanku, na mLinii potwierdziłem ich
    wprowadzenie do
    > systemu. Okazuje się jednak, że wszystkie przelewy zdefiniowane mają NADAL
    STARE
    > dane jako nadawca przelewu ! Wykonując taki przelew mBank wysyła go ze
    starymi
    > danymi. Ale wystarczy, że wejdę w modyfikację takiego przelewu i dane są
    już
    > aktualne ! Czy mam tracić kilkanaście haseł jednorazowych, żeby przeklepać
    > wszystkie przelewy nic nie modyfikując, żeby odświeżyły się na nich dane
    nadawcy
    > ??? Rozumiem, że przelewy oczekujące nie mają zaktualizowanych danych ale
    > zdefinowane ? Jeżeli tak działa system mBanq to uważam to za błąd
    funkcjonalny.

    > Yareck

    To nie tyle blad funkcjonalny co po prostu bug i to nie byle jaki. Bo u mnie
    i u mojej polowicy bylo jeszzcze inaczej. Zarowno u mnie jak i u niej
    podczas wysylania przelewu zdefiniowanego, na ekranie widac nowy adres, ale
    po wyslaniu przelewu, w potwierdzeniu u mnie jest juz nowy adres (wiec
    wszystko ok), ale u niej jest stary. Jest conajmniej dziwne, ze zatwierdza
    sie przelew troche innej tresci, niz w rzeczywistosci wychodzi. jeszcze nie
    wiem czy bedzie ona miala konsekwencje tych przelewow bo tam byl naprawde
    wazny adres nadawcy. Po telefonie mlinka kazala sobie samemu zmodyfikowac
    adres nadawcy w przelewie zdefiniowanym. Tylko zeby to bylo mozliwe :-)
    Pozdrawiam - bartoldzik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1