eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Prasowka] Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią › Re: [Prasowka] Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    From: "adas;" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Prasowka] Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    Date: Thu, 25 Dec 2008 06:20:24 +0000 (UTC)

    adas; <p...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > To moze ktos w bankach wpadnie na tak prosty pomysl, jakim jest blokada
    > operacji z bankomatow i terminali zagranicznych?

    I jeszcze mnie taka jedna refleksja naszla: skoro skimming to taki duzy
    problem, to dlaczego banki nie przeciwdzialaja mu poprzez wyswietlanie na
    ekranie bankomatu jego zdjecia?

    Oczywistym jest, ze zamiast kolejnej idiotycznej reklamy, wolalbym obejrzec na
    ekranie bankomatu zdjecia przedstawiajace ten bankomat - zblizenie na szparke
    do kart i zblizenie na klawiature - w ten sposob klient moglby wychwycic
    roznice miedzy faktycznym wygladem bankomatu a jego zamierzonym stanen.

    No, ale po co to robic - lepiej wkleic reklame w to miejsce.

    adas;