eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPotwierdzenia WYKONANIA przelewu w mbanku - czy bedzie ? › Re: Potwierdzenia WYKONANIA przelewu w mbanku - czy bedzie ?
  • Data: 2002-08-30 23:45:38
    Temat: Re: Potwierdzenia WYKONANIA przelewu w mbanku - czy bedzie ?
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pix <p...@w...pl> napisał(a):

    > To przecież i tak lipa.
    > Jak będziesz miał napisane "WYKONANIA" to może się z kolei spytać:
    > "Skąd mam mieć pewność, że pan go sobie sam nie zrobił ?"

    No wiesz, co intelogentniejszy i znający sie choć trochę na osiągnięciach
    obecnych technik wydruku i kopiowania może w ten spsób podważyc każdy dowód,
    nawet ten z pieczątką bankową. jest także podawany numer referencyjny
    transakcji, jednakże sformułowanie mBankowe, IMO, trochę uciana łeb
    sprawie ... a ja nie o to walczyłem ;-) noo .. prawie przez rok;-)

    Sark