eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - wygasl certyfikat › Re: Polbank - wygasl certyfikat
  • Data: 2009-02-23 00:27:29
    Temat: Re: Polbank - wygasl certyfikat
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

    >Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole
    >Użytkownik,
    >w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
    >certyfikatu, klikam Submit i...

    >Digital ID cannot be Issued
    >The information provided with your request does not meet our authentication
    >requirements. If you continue to get this error, contact the administrator.
    >Status Code: A001

    >Co robię źle?

    A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie
    automatycznie odwołany? Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą
    instalacji certyfikatu, pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do banku,
    ale nie odpisują od ponad tygodnia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1