eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank formalnościRe: Polbank formalności
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank formalności
    Date: Sun, 22 Jun 2008 20:11:22 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <g3m7rb$pv1$1@news.interia.pl>
    References: <g3f9tq$ift$1@news.onet.pl> <g3hg7n$9d6$1@news.interia.pl>
    <g3m5k6$icb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cpc2-barn9-0-0-cust730.brnt.cable.ntl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1214161579 26593 82.28.66.219 (22 Jun 2008 19:06:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Jun 2008 19:06:19 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: kaacper % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449478
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:g3m5k6$icb$1@news.onet.pl...
    > kashmiri napisał(a) w wiadomości: ...

    [ciach]
    > Ja nie potrzebuję na słupa tylko na siebie. Niech sobie dane
    > z dowodu/paszportu spiszą jak to drzewiej bywało...
    > Nie zgadzam się z interpretacją GIODO, że jest to tylko kwestia
    > techniczna przechowywania niezbednych danych klienta, bo kseruje
    > się dodatkowo np. zdjęcie i podpis. A mój podpis w banku nie
    > musi się z tymi z dokumentów zgadzać, więc po co im to?
    > Poza tym Polbank oferuje serwis telefoniczny. Jeżeli operatorowi
    > do identyfikacji klienta jakoś nie jest potrzebne ksero dowodu
    > (przez telefon i tak nie porówna...) to znaczy, że ksero w ogóle
    > nie jest niezbędne.


    Niby masz rację, ale - jako menedżer jak mam sprawdzić, że moi podwładni nie
    zakładają kont dla nieistniejących osób? Ksero dokumentu tożsamości to chyba
    nienajgorsze rozwiązanie. No i odpadają wszystkie problemy związane z tym,
    że pracownik źle wpisał dane klienta: w razie reklamacji zawsze można
    sprawdzić bez wzywania klienta do oddziału...

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 23.06.08 15:43 Arek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1