eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow! › Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.sileman.
    pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!
    Date: Sat, 13 Mar 2010 23:36:20 +0100
    Organization: Sileman news server
    Lines: 25
    Message-ID: <hnh40n$97j$1@kushnir.sileman>
    References: <hngdtf$kkn$1@mx1.internetia.pl> <hngh7i$1k6$1@kushnir.sileman>
    <hngllk$30l$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-5db0ee7f.sileman.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: kushnir.sileman 1268519767 9459 93.176.238.127 (13 Mar 2010 22:36:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@k...sileman
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Mar 2010 22:36:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Thunderbird/3.0.3
    In-Reply-To: <hngllk$30l$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522000
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-03-13 19:36, MichalL pisze:

    > "Aby skorzystać z usługi haseł jednorazowych na komputerze, na którym
    > dokonałeś rejestracji, musisz najpierw odwołać swój certyfikat cyfrowy.
    >
    > W tym celu należy skontaktować się z serwisem telefonicznym Polbank24
    > pod numerami telefonów 0801 822 000 lub 022 3 822 000."
    >
    > Jak rozumiem albo jedno albo drugie,

    Tłumacząc na polski: najpierw jest sprawdzane istnienie certyfikatu.
    Jeśli jest, to nie ma możliwości wygenerowania hasła sms (trzeba
    potwierdzać jak dotąd, certyfikatem), jeśli nie znaleziono, to system
    proponuje wygenerowanie hasła jednorazowego. Zatem i certyfikat i hasła
    sms. A jeżeli certyfikat - za namową banku - odwołasz, to zostawiasz
    otwartą furtkę wygenerowania nowego.

    Zawsze można jeszcze certyfikat usunąć z przeglądarki, ale nie odwoływać
    go w banku, wtedy nie będzie możliwości wygenerowania nowego bez
    telefonicznego odwoływania starego... no ale żeby user musiał myśleć za
    bank?

    Poza tym w treści SMSów nie ma ani słowa o tym JAKĄ operację
    potwierdzamy, nie ma kwoty, numeru rachunku odbiorcy, ani nawet rodzaju
    operacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1