  • 1. Data: 2009-11-07 22:12:37
    Temat: Re: Polbank "PartnerPlus" akceptacja kart
    Od: z...@o...pl

    > Chwalą się nagrodą Forbes'a za najlepszy bank dla firm.

    1) nie wiem, czy wśród najwiekszych 25 banków jest choć jeden
    który w jakimś rankingu jakiejś gazety nie zostałby nazwany
    tym najlepszym... Z co bardziej abdurdalnych przykładów,
    to kiedyś odznaczono nawet żubry (Pekao SA) Samo posiadanie
    jakiejś tam nagrody, nie niesie dla mnie żadnej treści...

    2) nie pytam ogólnie o "ofertę dla firm" ale konkretnie
    o ofertę dot. akceptacji kart płatniczych, inne szczegóły
    oferty, np. wygoda kanału internetowego czy obsługa gotówki
    w walucie korony czeskie, są poza moum zainteresowaniem...

    3) mnie bardziej interesują wypowiedzi _praktyków_ typu:

    miałem X zmieniłem na Polbank i mam lepiej, ponieważ...
    miałem Polbank zmieniłem na X i mam lepiej, ponieważ...
    rozważałem X oraz Polbank i wybrałem Polbank, ponieważ...
    rozważałem X oraz Polbank i wybrałem X, ponieważ...