eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-18 23:27:00
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

    > BGZ ale u nich przez internet nie mozna.

    BGZ to chyba zły pomysł -- jeśli chodzi o lokaty czy przelewanie pieniędzy.
    Dobry do wzięcia pożyczki na agroturystykę. Tak przynamniej było jeszcze
    w wakacje, kiedy to z banku się brało i nie oddawało. :)

    IMO lokata to w ogóle zła propozycja. Chyba lepsze są konta oszczędnościowe.

    A gdzie najlepiej oszczędzać? Nie wiem. Nie mam wielkich oszczędności.
    Mam konta oszczędnościowe w: WBK, mBanku i KredytBanku oraz Eurobanku
    i Polbanku. Lokaty mnie nie ciągną, bo chcę mieć dostęp do pieniędzy.
    Na każdym koncie mam tylko tyle, aby nie płacić belek. Niestety już
    któryś raz z rzędu jedna belka poleciała z Eurobanku... :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'