  • Data: 2009-06-09 06:55:56
    Temat: Re: Polacy nie chcą skrajnego liberalizmu, UPR znokautowana
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Buzek tak dla przypomnienia głąbom którzy na niego głosowali wprowadził 4
    > tzw reformy
    > 1. emerytalna - tej grupie nie będę tłumaczył o co chodzi
    > 2. administracji - masowa produkcja urzędników
    > 3. służby zdrowia - masowa produkcja długów gorsza od produkji urzędników
    > 4.oświatowa - masowa produkcja głąbów najgorsza zaraza ze wszystkiego

    Nic dodać nic ująć ....

    Tak się zastanawiam czy XXL (Sławek) naprawdę wierzy w to co mówi....

    "[...] Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
    przewodniczącym Parlamentu Europejskiego.
    Zyskał znakomity wynik co oznacza, że Polacy doceniają jego klasę i zasługi
    dla Polski.[...].

    ... czy to jets tylko tania prowokacja.

    Bo jeżeli tak, to niezłą opinię o sobie wyrobiasz drogi Sławku na tej
    grupie, gloryfikując współpracownika SB - TW Bolka, zachwycając się "Nocną
    zmianą" (którą ja mam w pogardzie), głosując na Buzka, przez którego wzrasta
    lawinowo zadłużenie kraju.

    P.S. Niech tego Buzka biora do tego euro-parlamentu jak najszybciej. Będzie
    mniejsza szansa na to że przeprowadzi on w Polsce jakąkolwiek reformę, za
    którą społeczeństwo znowu będzie musiało słono zapłacić ....

    Sławku drogi czy ty naprwdę wierzysz w to co mówisz, czy to tylko prowokacja
    ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/