eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPłatność kartą - wygoda czy udręka? › Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
  • Data: 2005-08-22 12:39:33
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:debrd8$j5o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Przemysław Maciuszko napisał(a):
    >
    >> Więc dlaczego Ci się nie udała autoryzacja głosowa?
    >
    > Po 1. nawet nie dostalem sluchawki, bo pracownik twierdzil ze to on
    > rozmawia, a nie ja.

    Co do zasady mial racje.

    > Po 2. nie wiem co to jest autoryzacja glosowa bo jakos nie bardzo to
    > ustawialem. I tego nie wiedzial nawet pan na infolini Multi "jest
    > cos takkiego, ale dokladnie nie umiem stwierdzic jak to dziala".

    To polega po prostu na tym, ze zamiast przeciagac karte przez terminal
    albo wpisywac jej numer na terminalu, sprzedawca dzwoni do swojego
    agenta rozliczeniowego, podaje glosowo numer karty oraz kwote
    platnosci, ten ktos po drugiej stronie wysyla elektronicznie zapytanie
    do wystawcy karty z podanymi parametrami i otrzymuje"decyzje
    wystawcy": odrzucic transakcje albo zaakceptowac transakcje. Samemu
    nie trzeba nic ustawiac w parametrach karty.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1