  • Data: 2005-08-25 08:44:23
    Temat: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze Mithos:
    > I zawsze pojawiala sie ODMOWA, pomimo ze srodki na karcie byly. Dzisiaj
    > bylem zrobic awanture w Multi. Powiedzieli, ze dadza duplikat karty za
    > darmo bo moze byc cos z paskiem magnetycznym (skoro innym dziala).
    > Poczekam i zobacze jak to bedzie z ta nowa karta. Jak nic sie nie zmieni
    > to adios Multi w sumie nic mnie tam nie trzyma.
    >
    > Zreszta dzisiaj mBank sie do mnie odezwal, ze mi chca dac jakas KK.

    No nie wiem, czy ci to jakoś pomoże. Ja ostatnio mam coraz częstsze
    problemy z autoryzacją VC mBanku. Ze dwa tygodnie temu nadziałam się na
    całkowity brak autoryzacji jakichkolwiek kart mBankowych -- przy kasie
    w delikatesach, myślałam, że ze złości wybuchnę -- a parę dni temu bez
    dania racji terminal w sklepie stwierdził, że transakcja odrzucona. Karcie
    do limitu brakuje wystarczająco dużo. Jeszcze jedna taka akcja i chyba
    zacznę eskalować.

    Saddie
    --
    saddie - Given time, even a monkey can write Shakespeare.
    hell.pl - What the fuck is a shakespeare?