  • Data: 2004-06-25 07:28:52
    Temat: Re: [PkoBP] Podpisanie umowy kredytowej
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Jarek,

    W Twoim liście z dnia 25 czerwca 2004 (08:36:08) można przeczytać:

    JD> Prosze napisz najszybciej jak to mozliwe jak Ci poszlo, jak wygladala
    JD> umowa, czy na rozmowie juz przy podpisywaniu byla jeszcze mozliwosc
    JD> negocjowania jakichs zapisow umowy?
    JD> Mnie czeka to samo w poniedzialek, a jak juz pisalem na grupie sa pewne
    JD> punkty w tej umowie ktore mi sie bardzo nie podobaja - chodzi o
    JD> zakladanie ror w pko bp i przeniesienie zarobkow na to konto.

    Od marca płacę już raty na poczet tego kredytu. Prowadzę własną DG,
    ani ja, ani moja żona nie mieliśmy nigdy konta w PKO BP i żaden punkt
    umowy nie zawiera informacji, że jestem zobligowany do założenia
    takiego konta. Po prostu w ich banku mam nieoprocentowany rachunek, na
    który przelewam środki pieniężne, a bank sam pobiera sobie z niego
    kolejne raty. Muszę jedynie pilnować, aby środki znalazły się na
    koncie odpowiednio wcześniej i tyle.

    --
    Pozdrowienia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair