  • Data: 2004-06-25 06:36:08
    Temat: Re: [PkoBP] Podpisanie umowy kredytowej
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Mouse wrote:

    > Witam.
    >
    > Wybieram się jutro podpisać umowę kredytową w PkoBP (Własny Kąt -
    > Hipoteczny).
    > No i zastanawiam się czy takie umowy są starndardowe czy też mogą zawierać
    > "haki", co
    > przerabiałem już z developerem ;~) Jeśli to ma jakieś znaczenie to biorę
    > 100k we CHF.
    > Czekam na Wasze opinie.

    Prosze napisz najszybciej jak to mozliwe jak Ci poszlo, jak wygladala
    umowa, czy na rozmowie juz przy podpisywaniu byla jeszcze mozliwosc
    negocjowania jakichs zapisow umowy?
    Mnie czeka to samo w poniedzialek, a jak juz pisalem na grupie sa pewne
    punkty w tej umowie ktore mi sie bardzo nie podobaja - chodzi o
    zakladanie ror w pko bp i przeniesienie zarobkow na to konto.

    Pozdr.
    JD