  • Data: 2015-03-19 11:56:10
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Thu, 19 Mar 2015 10:31:50 +0100, "J.F."
    >Każdy ma swojego prowidera, jak mały o to nie zadba to zadba o to
    >ten, z którego mały korzysta.

    No i co - bedziesz sprawdzal czy na laczu z Chin przychodza adresy
    przydzielone Chinczykom ?

    Nie wiem - czy ja czegos nie wiem, czy za duzego skrotu dokonalem.
    Pakiety wychodzace z komputera laczem naziemnym powinny miec adres IP
    przypisany do interfejsu satelitarnego.

    Wtedy odpowiedzi na nie trafia do operatora satelity, a ten juz
    przekaze do komputera ...

    J.