  • Data: 2002-06-18 17:42:17
    Temat: Re: Pekao SA - załamanie - bramki antyterrorystyczne
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > A pokaz mi liry w monetach?
    > W Polsce, monety sa prawnym srodkiem platniczym.
    > smieszne jest, kiedy do banku nie moge wejsc z pieniedzmi.
    > We Wloszech, do niedawna, prawie nie uzywano monet - tylko banknoty.
    > :-)
    >
    > Teraz to sie zmienilo.

    Ja akurat wchodziłem tam, by wymienic Marki miewałem więc w kieszeni
    również trochę bilonu. Sprytni Włosi wymyślili więc zamykane skrytki.
    Do samolotów też jakoś udawało mi sie wchodzić. :-) (po odłożeniu -
    przed przejściem przez bramkę - na przeznaczoną do tego
    tackę,drobiazgów w rodzaju monet, breloczków, pistoletów, granatów,
    noży itp) ;-).
    Wolę już takie szykany niż widok wpadających z wizytą przyjaźni,
    zamaskowanych przyjemniaczków, którym akurat moja gęba nie musi się
    koniecznie podobać.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Pikantne, zabawne, towarzyskie, rozne, dla odwaznych...
    LOGO I DZWONKI >>> http://link.interia.pl/f15f4